Thursday, November 1, 2012

Ingat-ingat lupe

Ishh. da lame rasenye x menyingah ke blog sendiri, sampaikan aku sendiri da lupa emel blog ni, apatah lagi password blog ni..hahaha.godek punye godek, nasib baik akhirnye ingt jugak, so dapatlah melepaskan kerinduan pada blogku yg memg x berpenghuni ni..<so sad>

Btw, dalam beberapa bulan ni, banyak perkara yg berlaku dan berubah, bukan sahaja terhadap org-org sekeliling aku, malah perubahan thdp diri aku sendiri.tp idok lah perubahn makin comel lote, ..makin tembam ado lah..hahahaha..tp, terima seadanya

Skrg da bulan November, sedar x sedar, hampir 3 bulan aku resign dari title "student", means skg ni, bergelar fresh graduate la..dan hampir 1 bln lbh jgak aku berada di KL, mncri pglmn bekerja.agak mencabar, tp kugagahi jgak sbb itu semua lebih mematangkan kita..rite???.Jadi, skg ni aku kje kontrak dekat DBP..tau ke idok DBP tu menatang ape...hahha...DBP tu = Dewan Bahasa dan Pustaka..Aku kje kontrak je kat cni.maybe end of January habislah kontrak aku..skdr cri pglmn, so kerjalah, drpada aku duk mengangur, habiskan beras kat umah, bek keje kan..ehehhe..

Ok, tu je kot entry kali ni, juz nak lepaskan kerinduan.heheh..nti next entry aku cite lagi..bnyk cerita nak di kongsi especially ttg seseorang yg dah berjaya singgah kt hati ni..wink2..:).so, sabar, tngu nak entry k..


Bye..nak sambung wat kje lak...


No comments:

Post a Comment