Tuesday, December 11, 2012

Fenomena durian crepe

Assalamualaikum...

Durian oh durian.. skrg ni mmg heboh org bercakap pasal durian crepe.. setelah dah beberapa minggu mengidam nak makan durian crepe ni, akhirnya ahad lepas berjaya jugak cari durian crepe ni..Rasanya??..mestilah best.. sapa suka makan durian pasti akan cakap durian crepe ni best.kan2.. Aku beli durian crepe ni kat Mid Valley.. Tujuan gi Mid Valley bukan juz nak dating2 je, tujuan utama cari durian crepe..hbs aku pusing mall tu sbb durian crepe punya penangan..akhirnya jumpa jugak kat nga area foodcourt...hahaha..1 packet RM 10 hinggit..ade 6 biji,.aku beli 2 kotak...1 utk housemate aku, si Mila..yg sama mcm aku suka makan durian..hehehe..ingatkan besar durian crepe ni, rupanya kecik jew.. ase tak berbaloi lak..tp sbb dah teringin sgt nak rasa, beli je lah... Betul kata orang, bila dah rasa sekali, nak rasa lagi.. mmg la tak cukup..dah la kecik kan.. sekali hadap je,dah habis...


mcm ni la rupa durian crepe yg aku beli tu..



Oh ya.. semalam my mom call.. my mom suh balik if nak makan buah sementara masih banyak.. durian pun ade..so, bile dgr je durian terus terpikir, nak buat sendiri durian crepe ni, baru puas hati kan..So, nampak gayanye kena balik kg la this weekend..Yahoooooo..



=)

No comments:

Post a Comment