Thursday, January 31, 2013

Alhamdulillah.. Rezeki

Assalamualikum...



Hari ni 31 January 3013..maknanya hari last utk kontrak aku kat DBP ni setelah hampir 4 bulan mengerah tenaga dan keringat sebagai data entry kat DBP.. So far, banyak benda yg aku belajar sejak kerja kat sini.. walaupun kerja yg aku buat sekarang agak lari sikit dari kos yg aku amek time degree, tp Alhamdulillah..cuba refresh balik apa yg aku belajar masa time diploma dulu iaitu pasal library...so apply balik apa yg dibelajar time  kerja .. Tapi kan...pagi td dapat offer letter dari bos...nak tahu ape..ha.. Alhamdullilah.. kontrak aku kat DBP dipanjangkan lg sehingga bulan Mei.. syukur ya Allah..rezeki masih di sini.. Walaupun xdapat keje permanent. tp pengalaman kat DBP ni penting utk aku sebagai bekalan utk apply keje lain lepas ni.. So, no sedih2 lg..hehehe.. lagi satu berita gembira ialah aku cuti 2 minggu..hahaha.. so balik kg la.. da lama tak balik kg.. rindu kat Ma & Abah.. Insha Allah lepas raya cina ni baru la kembali bertugas seperti biasa...

=)

No comments:

Post a Comment