Wednesday, January 2, 2013

Kerjaya baru 2013

Assalamualaikum....


Alhamdulillah, dah masuk tahun 2013..means umur pun dah bertambah lg 1 angka.. so, bila dah tahun baru ni, korang2 mesti ada azam baru kan.. aku pun sama gak.. tp azam untuk tunang ke kawen, mmg xade dlm list lgsung pun..hehehe..

Entry kali ni bukan nak cerita pasal azam baru ke ape, tp nak cite psl kerjya baru aku.. Ha.. aku skg baru nak berjinak2 dlm bisnes.. saje je nak cari side income.. yelah, duk kat kl ni, kos hidup mmg la tinggi.. nak2 lg aku yg kje x seberapa ni.. gaji bukanlah smy 3 ribu pun..hahaha.. so, bila aku pikir2, kaji2 ckit,finally aku amek keputusan ntk buat biz on9 jual beauty product..

Nak tahu beauty product ape yg aku jual??..Ok, aku skg kira jd agent la untuk Fellina Beauty Product.. mgkin korang da pernah dgr kan.. sbb product vit c pure collagen + fellina inchloss mmg tgh hangat skg, mcm goreng pisnag panas.. Aku jugak msh lg consume dgn product ni.. Alhamdullillah, nampak kesannya.. So, sape2 yg berminat nak tahu lebih lanjut ttg kelebihan product Felinna ni, boleh la terjah ke pages ni  http://www.facebook.com/FellinnaBeautyProduct

So, harap dgn biz ni, dpt la tmbh pendapatan aku, lau x , macam mana aku nak kawen lau xde duit..hahahah

=)

2 comments:

  1. yes...boleh la try lepas ni ye..hehe..diskaun lebey sket..uhu...

    yana mz...

    ReplyDelete
  2. hehehe..boleh jew.. try la..so far utk vit c, dah masuk kotak ke 2..yg lotion tu bru try...sbb nak bg pp yg tembam ni kurus ckit..ehehe

    ReplyDelete