Saturday, February 23, 2013

Ole-ole

Assalamualaikum...

Selamat hari sabtu semua.. hujung minggu mcm ni sgt best kan kalau dapat tido bgun kul 12 tghri...heavennye rase..tp, tu semua mmg x dpt la kan..seperti biasa, hari sabtu mmg aku keje..tp half day je la.. Pagi tadi bangun tgk fon, ade 5 miscall dari Adie, bff aku..mcm urgent, so aku call la balik si Adie tu mmndgkn die tgl msg suh call die bila bgn subuh.. ingatkan ape. rupenye die ajak gi Asian WaterSport kat Puchong.. first time gak aku dgr.. so, mmndgkan aku keje + bdn x bape nak sihat, x dptla nak join same.. xpelah, next time pun boleh...kan..aku google la tmpt tu, agak menarik gak.. ada banyak aktiviti yg boleh dilakukan kat sana, the ada jugak bbq.. best kan.. tempat ni sesuai la utk org2 yg sukakan kan aktiviti air ni.. kalau aku, mmg tak la...haha.tp, kalau dah org ajak, aku join jew....hehehe




Pitce semua kredit to google..

Berbalik pada tajuk di atas, dgn rasa gembira sambil bertepuk tgn..yeayy..i dpt ole2 dari Sabah dan Sarawak.. thanks pada yg memeberi..hehehe..love the pearl, the mafla and also the cute keychain..Hari tu da dp ole2 dari Cameron Highland, hari ni dapat lak ole2 dari Sabah dan Sarawak..lps ni, dapat dari mane lak yer....hahaha..org memberi kita merasa....tak gitu??..:)..Gambar ole2 xde, memandangkan excited sgt nak update new entry..hehe



=)

No comments:

Post a Comment