Sunday, July 28, 2013

Status sekarang

Assalamualaikum..

Hai kawan2 yg disayangi.. lame nye menyepi..mmg sy ni susah bebenar nk mengupdate blog.. stalk blog org boleh pulak, blog sendri terabai..ish..sgt x bagus disitu..Banyak benda nak diceritakan sebab banyak benda yg terjadi sepanjang diri ini berada di kampung halaman dan sekaligus bergelar "penganggur terhormat"..

Ok, sebelum tu nak ucap Selamat Berpuasa buat korang2 semua.. tak sampai 10 hari dah nak puasa kan..kejap je ase... Moga, diberi kesempatan untuk merasai nikmat ramadhan pada tahun seterusnya...Insha Allah..

Sepanjang diri ini jadi pengangur, actually aku ambil keptsan utk buat lesen kereta..Tu salah satu benda yg aku nak dpt tahun ni..So, memandangkan aku tak ade kerja, so sesuai sgt la aku hbskan masa yg ada dgn belaja keta sampai lulus, sampai dapat lesen memandu.. Mungkin agak lewat jugak aku amek lesen kan..yela, org lain lepas SPM terus amek lesen..tp aku ni, x mampu lagi nak amek.. sbb tu, duit aku kerja before ni, aku simpan, sbb aku mmg nak amek lesen guna duit aku sndri. no duit PAMA..Sekarang ni pun aku masih lg dlm training, insha Allah, cikgu yg ajar drive tu ckp, lau sempat, test before raya...means, lg seminggu la kan..nervous2.. harap2, aku lulus..doakan ye kawan2..

Dan lagi satu... pada tanggal 16 Julai hari tu, genaplah umur aku yg ke 24 ni.. da tua dah ase..tp, rasa diri ni, mcm budak2 je lagi..hahhaa.. lau gi kedai ke pasaraya, lau ada yg gatal2 tanye aku umur bape,keje ke belajar, aku akan ckp aku bljar lg..ckp form6 pun ade org percaya...hahhaha.. the best thing, kebetulan masa my birthday tu, i kat Shah Alam uolls.. ade interview pd 15 Julai tu.. so, the next day tu smpatla celebrate berday nga org tersayang...hahhaa.. Actually, xde la celebrate sgt, sebab puasa kan..lgpun, si dia awal2 lg masa aku sampai Shah Alam, da buat pre berday.. esok kan tu pula sma gak..pre berday lgi..hahahha..tp, tak kisah la, janji dapat jumpa yg tersayang..Rindu ohh duk jauh2 mcm ni..hehehehe 

Tu je la yg dpt di kongsi buat masa sekarang.. Doakan yer, moga aku dpt keje lepas ni.. Tak suka la duk menganggur lame2.no money no talk..no money x dpt nak topup..apatah lagi nak beli bedak..hahhahah
Kasihanilah diriku...Nanti lau aku rajin, aku update lg yer..
* Tetiba rasa mcm kasar je bahasakan diri aku.. nk tkr bahasakan nama sendri boleh x..hehhehe






.-Bye-


No comments:

Post a Comment