Friday, May 31, 2013

Bye2 DBP...

Assalamualaikum....


Menghadapi  hari-hari terakhir di tempat kerja, buat diri rasa tak ade  semangat... xde semangat nak buat kerja..tp balik kg ttp bersemanagat okay.. Actually, risau jugak, since my contract dah tamat hari ni, 31 Mei..mana la tak risau nye... pasni, tak tahu nak kerja apa lak.. bukan xade company yg panggil interview, tp atas sebab2 tertentu, da banyak peluang kerja aku lepaskan.. :(.. tak pe la, sabar je la.. Insha Allah, rezeki tu ada Tuhan  bagi, cuma cepat atau lambat jer..memandangkan, my mom [un suruh balik rumah je dulu, so sebagai anak yg taat pada ibubapanya,hanyalah menurut perintah..cewahhhh...hahaha...Ingat, balik kg ni, nak  ambil lesen kereta..maklum je la, susah tak ada lesen ni.. ni la slh satu sebab susah nak dpt kerja,..alsannye, saya tak ada lesen kereta apatah lagi kereta...hohoho..

Sekarang ni, dalam kepala otak aku, just fikir pasal keje jer.. aisshhh, stress juga sebenarnye...tak nak la menganggur lama2 lat rumah + tak nak menternak lemah kat rumah..yela, faham2 je la bial duk kar rumah ni, heaven..nak makan je kejenye..pastu, tgok tv, golek2 ats katil, layan running man...warhhh, heavennyer..pastu, dengar abah aku membebel sbb menganggur..tssk..Lagi satu, tak tahu la,aku ni akan rajin ke tak nak update blog bila kat rumah..mihmihmih...

Ok la, doa2 kan aku yer..moga cepat dapat keje,.. masih banyak lg benda yg nak di buat, lau tak ade keje, susahla den..no money no talk la jawabnye...


i wear jubah.. tp xde lak gambr full...hehehe
Salam syg semua...


=)

No comments:

Post a Comment