Saturday, March 23, 2013

Dinner at Sunway Mentari Murni

Assalamualikum...

Selamat hari sabtu dan selamat berhujung minggu... Malas betul nak bgn gi keje.... Minggu ni je, asyik bgun lmbt je.. x tahu la mana dtg prangai buruk mcm ni..hahaha.. Duk dlm office ni, sejuk beku di buatnye.. perut pulak da bergendang gendut dah..mcm2 lagu dah keluar.. tibe2 teringat chicken chop semalam,,walawehh..ase nak makan lagi.. Restoren Murni punye penangan...Ha.... bunyi macam x familiar kan.. aku pun same..sbb smlm first time aku makan kat restoren tu..Punye la lama duk pusing2 cari tempat makan...mula2 kwn aku decide mkn kat kg baru je.. tp bila dah sampai, perghh..punya la ramai manusia..nak parking pun xde.. so, pergilah cari tempat lain,,tup2, sampai ke sunway cari tempat makan..hahaha.. memandangkan aku bgtau kawan aku yg aku nak makan western, so dia bawa la aku g Restoren Murni, Sunway Mentari..Bila sampai, tgk ramai giler org..biasanya lau ramai, mesti sedap... nsb bek ade gak table kosong..

Tgk menu, warghh..boleh tahan gak..bukan je western ade, korang nak mkn makanan ala cina, india, melayu, semua ada...Kiranya, semua style makanan ada kat sini..patutlah ramai org...Rambang je mata nak order ape.. pdhl dah tau nak mkn ape..hihi..sbb aku mmg nak mkn chicken chop, so aku order la Chicken Chop Napoleon dan kwn aku order  Chicken Chop Special.. utk air, jugak banyak pilihan...ade I Love You, I Miss U, Dont Worry, Be Happy... Hahaha..masa mula2 baca nama air die tu, tergelak  jugak dibuatnya.. so, aku order la Sweety Special, then kwn aku order Be Happy.. walaupun ramai org, korang jgn risau mknn sampai lambat ke ape.. sbb mmg die punye service bg aku memuaskan.. cepat je sampai makanan... so, ape lagi, bila makanan dah sampai...moh la kita mencekik yer...hahaha

Sebelum makan, haruslah amik gambar dulu..mihmihmih
yg ni Chicken Chop Special... *pitce kredit by pak.cik google

So, korang boleh la try mkn kat sini.. bkn kat sunway ni je, tp ade gak beberapa cwngn lagi.. rugi x cuba tau..next time boleh dtg lagi, try menu len lak...:)


Oh ya, smlm aku dapat kawan bru..haha..let's me introduce

cantik kan..
Ni la Miss Purplelish.. sesuka hati aku je letak title miss.. x tahu la jantan ke betina ikan ni.. ni kwn aku yg suruh jga.. * padahal aku yg gedik offer diri nak jaga..mmandangkan die ade keje luar kat Johor sampai hari rabu..lame tu... hoho..rindu la si Purplelish ni kat tuan die..hahaha


:)

No comments:

Post a Comment