Friday, March 15, 2013

My boys ever friend-Part 2

Assalamualaikum

Salam jumaat buat semua, terutama buat kaum adam...Alhamdulillah, keje kat office utk hari ni da settle dah.. so, boleh la amik masa sikit utk update blog..Ok, ingat lagi tak entry aku My boys ever friend..  ha, kan entry tu kisah aku kuar dgn kwn2 lelaki aku..tp, aku da janji kan, if da dpt gambar2 dari Adie, aku akan upload..so, semalam, baru dpt gambar2 kitaorg kuar 2.. punye la lama tunggu..haishh, busy bebenor gamaknye si Adie tu...tp xpe, mood nak update blog tetap ada..hehehe..Nah, lyn la gambar kat bawah ni..mls nak cite ape2..hahahah

Harus la dimulakan dgn tuan punye blog dulu..hehehe

Time ni kat Pavilion.. sementara tunggu si Aryl dtg, lepak2 sini dulu
Still mcm dulu, msh malu2 bila amek gmbr bersama..hahaha
 Ok2, meh aku kenalkan kwn2 aku ni..



Ok..ni Opik..die ni aku boleh katakan rapat mase form 4..kire, die 1 class nga aku time 2..Opik ni, lau org tgk, mcm lembut ckit, tp sbnrnye, bukanlah org yg mcm tu.. Opik ni, aku suka kwn nga die, sbb die sgt jujur..lau korg tnye ape2, or mintak pendapat dari die, mmg yg kuar dri mulut die semua jujur.. kire, no hurt feeling la..so, korang kena la tahan bila ayat pedas die kuar.. hahaha.Opik ni skg kat kt Unikl, blja lagi, lbh krg dlm bidang art la kot..sbb tgk die designe bju, sometimes, siap berlako lg....hahaha..*ape punya kwn da...

Next..


Si tinggi lampai kacak bergaya ni Sharil @ Aryl name glemer..hehe..Aryl ni bru je hbs belaja kat UIA.. skg ni aku x sure die da dpt keje ke belom, sbb hri tu, die msh lg mencari keje.. risau betul Aryl ni, die ckp die x nak menganggur kat umah.. xpe, Aryl, nanti ade la rezki awk tu.. Aku pun risau gak ni, kontrak dah nak hbs, nak keje mane la pasni...Aryl ni pendiam sikit, kira budak baik la die ni..tp xbermaksud yg lain2 x baik..hahahaha..cuma die ni nmpk la such a good son.. 2 je boleh ckp.. hihihi..Handsome kan..tp x sure la available ke tak, sbb Aryl ni pendiam sikit, so x kan la nak share nga kite2 if da ade gf kan..

Last one,


 Ok, yg kacak bergaya ni aku kenalkan Adie aka my best friends.Aku knl Adie since aku umur 6 tathun..time 2 kitaorg pra sekolah.. so, start daripada situ sampai la form 3, kitaorg mmg  mcm x boleh dipisahkan.. walaupun da mcm2 gosip, kontroversi timbul kat sekolah, tp sikit pun x jejaskan persahabatan kami.. so, bile dah nek form 4, aku nga Adie ni da x sekelas, maklumlah, result PMR aku ni x bape nak cemerlang, so, xdptlah nak masuk class sains..tp, kitaorg ttp x lupa msg2..cewaahhh.. still boleh blja sma2 lgi, and still boleh aktif kat sekolah lagi..lau nak diikutkan banyak kisah pahit manis aku nga si Adie ni.. hingga kami terlanjur.......eh..jgn slh paham..ish, 18sx betol la korg ni..hahaha..terlanjur cinta ok....tp, nsb bek msg2, pikir yg kwn tu lgi best dari jadi kapel...Panjang pulak cite pasal si Adie ni..lau nak cite pasal Adie ni, mmg x akan hbs..bygkan da 19 thun kitrg kwn.. so, terlalu banyak la kngn yg tercipta.. Oh, lupe nak bagitau, Adie skg ni keje kat Media Prima.. tmpt retis gitu.. hahaha.. tp, bukan jd artis ok, keje sbg engineer..Alhamdulillah, cite2 die nak jd engineer tercapai gak.. pasl status Adie ni, rasanya msh single and available lg..maklum la....high taste..hahaha..





So, dipendekkan cite, hanya 3 jejaka malaya ni je la yg selalu ada bila kitrg plan nak jumpe..hahaa..sedih betol, and aku..of course la the one and only angle yg ada...lagi la sedih..Ok..2 je nak cite...bye
 
:)

No comments:

Post a Comment